Podczas gdy u nas „Cała Polska czyta dzieciom”, u sąsiadów też promują czytelnictwo. I to jak pomysłowo!
Otóż litewska agencja reklamowa Love Agency przygotowała niezwykle ciekawą kampanię reklamową dla księgarni Mint Vinetu.
„Become someone else” (Stań się kimś innym) – takim hasłem zostały opatrzone billboardy, a przedstawieni na nich zaczytani ludzie, przeistaczają się w bohaterów książek. Można zobaczyć m.in. Don Kichota, Frankensteina czy Hamleta. Na dole plakatu umieszczono napis: „Wybierz swojego bohatera w Mint Vinetu”.
Przesłanie kampanii dowodzi, że każdy czytelnik zagłębiając się w literaturę, wyobraża sobie mimochodem siebie na miejscu głównego bohatera. I chociażby z tego powodu warto sięgnąć po książkę. W ten sposób nie tylko uciekniemy od szarej rzeczywistości ale również mamy szansę na stanie się kimś innym, choćby na tych kilkadziesiąt stron.
Super wygląda...
OdpowiedzUsuń