poniedziałek, 2 maja 2011

„Puma Social” - niekonwencjonalna definicja sportu



Puma Polska wkrótce ruszy z nową akcją marketingową w Polsce. Kampania będzie zatytułowana "Puma Social" i z pewnością można ją zdefiniować jako innowacyjną.

I tak jej wstępny etap to uruchomienie tzw. fan page Pumy w portalu społecznościowym  Facebook. W zamierzeniu twórców ma być to aplikacja rekrutująca ochotników do akcji "Nocny Zawodnik", ogólnopolskiego projektu polegającego na zaprezentowaniu przez zgłoszonych uczestników niekonwencjonalnych sposobów na uprawianie sportów dalekich od typowych dyscyplin sportowych, np. gry w rzutki czy piłkarzyki. Z pewnością takie działania marketingowe na nowo definiują pojęcie sportu i tym samym podkreślają sportowo – rozrywkowy charakter marki. Odbiorca mimo chodem identyfikuje się z Pumą, gdyż okazuje się, że nawet zabawa/rozrywka może być rozpatrywana w kategorii dyscypliny sportowej. 


 "Puma Social" obejmie m.in. prasę, Internet, działania ambientowe oraz telewizję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz