Najstarszy producent słodyczy w Polsce, firma E. Wedel, oficjalnie został ogłoszony pierwszym narodowym sponsorem turnieju UEFA EURO 2012.
Z okazji Mistrzostw Europy w piłce nożnej, firma E. Wedel planuje m.in. wypuścić specjalne linie słodyczy, a pozostałe sygnować znakiem EURO 2012.
Dodatkowo, E.Wedel, jako krajowy sponsor UEFA EURO 2012, będzie korzystał ze spektrum przywilejów, w tym reklam marki w oficjalnych miejscach, a także promocji biletowej dla swoich klientów.
Narodowych sponsorów mundialu będzie czterech, poza nimi UEFA typuje dziesięć zagranicznych. I tak w grupie sponsorów globalnych znalazły się już takie marki jak: McDonald’s, Coca-Cola, Hyundai-Kia, Carlsberg (po raz siódmy z rzędu mistrzostwa w piłce nożnej, w których jest oficjalnym partnerem), Castrol, Adidas, Sharp i Orange.
Cóż, jak wiadomo, Wedel jest jeden, a bramki są dwie, zatem czeka nas słodki smak futbolu podczas EURO 2012!
Oto 16-kilogramowa replika Pucharu Henri Delaunaya (trofeum dla piłkarskiego mistrza Europy). Do jej produkcji zużyto 160 tabliczek czekolady, specjalnie na 160. rocznicę założenia firmy.
Ciekawi mnie jakie hasło reklamowe będzie towarzyszyło Wedlowi. Jak wiemy Piłka Nożna jest najczęściej tematem dla reklam męskich produktów takich jak piwo, samochody i tym podobne, natomiast słodycze do takich (moim zdaniem) nie należą.
OdpowiedzUsuń