niedziela, 3 kwietnia 2011

Narodowy sponsor EURO 2012 „ jest w grze” od 1851 roku!



Najstarszy producent słodyczy w Polsce, firma E. Wedel, oficjalnie został ogłoszony pierwszym narodowym sponsorem turnieju UEFA EURO 2012.

Z okazji Mistrzostw Europy w piłce nożnej, firma E. Wedel planuje m.in. wypuścić specjalne linie słodyczy, a pozostałe sygnować znakiem EURO 2012. 

Dodatkowo, E.Wedel, jako krajowy sponsor UEFA EURO 2012, będzie korzystał ze spektrum przywilejów, w tym reklam marki w oficjalnych miejscach, a także promocji biletowej dla swoich klientów. 

Narodowych sponsorów mundialu będzie czterech, poza nimi UEFA typuje dziesięć zagranicznych. I tak w grupie sponsorów globalnych znalazły się już takie marki jak: McDonald’s, Coca-Cola, Hyundai-Kia, Carlsberg (po raz siódmy z rzędu mistrzostwa w piłce nożnej, w  których jest oficjalnym partnerem), Castrol, Adidas, Sharp i Orange.


Cóż, jak wiadomo, Wedel jest jeden, a bramki są dwie, zatem czeka nas słodki smak futbolu podczas EURO 2012!


Oto 16-kilogramowa replika Pucharu Henri Delaunaya (trofeum dla piłkarskiego mistrza Europy). Do jej produkcji zużyto 160 tabliczek czekolady, specjalnie na 160. rocznicę założenia firmy.

1 komentarz:

  1. Ciekawi mnie jakie hasło reklamowe będzie towarzyszyło Wedlowi. Jak wiemy Piłka Nożna jest najczęściej tematem dla reklam męskich produktów takich jak piwo, samochody i tym podobne, natomiast słodycze do takich (moim zdaniem) nie należą.

    OdpowiedzUsuń