piątek, 14 stycznia 2011

Nowa twarz kampanii społecznej "Pij mleko! będziesz wielki"


Jak donoszą media, wiosną na billboardach i w spocie reklamowym kampanii Pij mleko! będziesz wielki wystąpi Agnieszka Radwańska. Kampania ta powstała w 2003 roku jako odpowiedź na ogromny społeczny problem, jakim jest osteoporoza oraz spadek spożycia mleka przez najmłodszych.

W poprzednich edycjach wystąpili: Marcin Gortat, Krzysztof Hołowczyc, Katarzyna Skowrońska–Dolata, Jagna Marczułajtis, Piotr Gruszka, Sebastian Świderski, Otylia Jędrzejczak i Piotr Korzeniowski. Spoza sportowego świata udział wzięli Kayah i Bogusław Linda.

Kampania „Pij mleko! Będziesz wielki” trafia do Polaków poprzez różne kanały komunikacji. Przede wszystkim jest to reklama telewizyjna, spoty radiowe, jak również przez reklama typu out-of-home, czyli billboardy.

Istotne jest, iż ta ogólnopolska akcja jest pierwszym elementem programu Marketing dla Przyszłości, stworzonego i realizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce, obejmującego długofalowe działania o charakterze społecznym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz